ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. ewidencji ludności

Miejsce pracy: Urząd Gminy Kętrzyn

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Samodzielne stanowisko

Data udostępnienia: 2019-04-18

Ogłoszono dnia: 2019-04-18

Termin składania dokumentów: 2019-05-06 16:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2019

Zlecający: Urząd Gminy Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2 letni staż pracy w administracji
- umiejętność obsługi komputera
 
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o zarządzaniu kryzysowym oraz przepisów z zakresu obrony cywilnej
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- wysoka kultura osobista,
- kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
- dyspozycyjność, systematyczność, obowiązkowość,
- prawo jazdy kat. B
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie spraw związanych z zameldowaniem i wymeldowaniem ludności oraz wydawaniem decyzji administracyjnych w w/w sprawach
2) przyjmowanie zgłoszeń zameldowań i wymeldowań na pobyt stały i czasowy.
3) wprowadzanie zmian do Lokalnej Bazy Danych w formie elektronicznej.
4) wydawanie potwierdzeń zameldowań i wymeldowań na pobyt stały i czasowy.
5) prowadzenie rejestru zameldowań cudzoziemców.
6) udzielanie informacji adresowych.
7) sporządzanie sprawozdania statystycznego pobytów czasowych oraz zgłoszeń czasowych wyjazdów za granicę statystyczny
8) sporządzanie sprawozdań dotyczących liczby mieszkańców i wyborców.
9) realizacja wniosków o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL .
10) prowadzenie rozpraw administracyjnych
11) sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie ewidencji ludności
12) współpraca z organami Policji oraz innymi instytucjami i urzędami
13) czynności związane z ustanowieniem przedstawiciela ustawowego osobom nieobecnym w postępowaniu,
14) prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestru wyborców
15) sporządzanie spisu wyborców dla wyborów powszechnych oraz uzupełniających
16) organizacja i prowadzenie spraw związanych z Jubileuszem Pożycia Małżeńskiego
17) prowadzenie zbioru informacji o danych osobowo-adresowych
18) prowadzenie i bieżąca aktualizacja danych z zakresu ewidencji ludności
19) prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowców
20) bieżące zastępstwo pracownika ds. obronnych i dowodów osobistych
21) inne zadania zlecone przez Sekretarza Gminy i Wójta Gminy Kętrzyn
22) kierowanie pism do Krajowego Rejestru Karnego
23) archiwizacja dokumentów z zakresu prowadzonych spraw.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy – Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
  2. rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, praca głównie umysłowa w urzędzie oraz w terenie
  3. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  5. termin rozpoczęcia pracy: czerwiec / lipiec 2019 r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kętrzyn, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. kserokopie świadectw pracy;
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  7. oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  10. oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii;
  11. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym ds. ewidencji ludności;
  12. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
 
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-06 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności” w terminie do dnia 06 maja 2019 roku do godziny 16.00
 
c. Miejsce:
Urząd Gminy Kętrzyn ul. Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
 
 

VII. Informacje dodatkowe:

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności” w terminie do dnia 06 maja 2019 roku do godziny 16.00.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na test lub rozmowę kwalifikacyjną pisemnie lub telefonicznie lub drogą elektroniczną.
4. Przeprowadzenie naboru będzie dokonane na podstawie Zarządzenia Nr 11/2010 Wójta Gminy Kętrzyn z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Kętrzyn.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminaketrzyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn.
6. Informacji w sprawie naboru udziela Pani Jagoda Pyrka, tel. 89 751 24 74 wew. 14, codziennie w godzinach pracy Urzędu.
7. Wójt Gminy Kętrzyn zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-04-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jagoda Pyrka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-04-21 07:07:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-04-21 07:20:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-05-15 14:27:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7717 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony